Assalamualaikum, have a nice iman. Hit me at shout box and I will hit you back. Let's start with Bismillah :D

Nov 24, 2012

Lets Pray For Gaza

Assalamualaikum.

Allahuakbar! Sedih bila tengok penderitaan rakyat di Gaza. Mereka disiksa sedemikian, mereka dibunuh dengan kejam. Bom sana sini, hospital penuh dengan mayat, kanak-kanak terpisah dengan ibu bapa. Tapi indahnya mereka dapat syaheed. Allahurabbi, sesungguhnya syaheedlah cita-citaku.




Jika nak dibandingkan dengan Malaysia, masyaAllah betapa bezanya bumi anbia' itu. Di sini kita bergembira, bergelak ketawa bersama insan tersayang, keluarga tercinta. Mereka? Merintih, menangis kehilangan orang yang paling mereka sayangi. Betapa kejamnya rejim zionis ini. Tidak berperi kemanusiaan. 

Semoga Allah yang mampu membalasnya. Kita di sini, kirimkan doa kepada mereka. Sesungguhnya mereka memerlukan doa kita seluruh umat Islam. Berdoalah biar dihapuskan tentera-tentera rejim zionis ini.

Hapuskan mereka! Boikot barangan mereka! Setiap sen yang kamu keluarkan adalah untuk membeli senjata yang digunakan untuk membunuh saudara Islammu. 


“Orang Yahudi dan Nasrani tidak sekali-kali akan bersetuju atau suka kepadamu (wahai Muhammad) sehingga engkau menurut agama mereka (yang sudah terpesong itu). Katakanlah (kepada mereka): Sesungguhnya petunjuk Allah (agama Islam itulah petunjuk yang benar. Dan demi sesungguhnya jika engkau menurut kehendak hawa nafsu mereka sesudah datangnya (wahyu yang memberi) pengetahuan kepadamu (mengenai kebenaran), maka tiadalah engkau akan peroleh dari Allah (sesuatu pun) yang dapat mengawal dan memberi pertolongan kepadamu.” (Surah al-Baqarah, ayat 120)

Assalamualaikum. Have a nice iman, insyaAllah :D

No comments: