Assalamualaikum, have a nice iman. Hit me at shout box and I will hit you back. Let's start with Bismillah :D

Aug 4, 2013

Melayan perasaan.

Bersabarlah duhai hati....

Hmmm, harini mood tak berapa nak baik. Lagi berapa hari nak raya, time cenila takdak mood. Spoil betul. Kan? Tapi tak apalah. Redha ja. Nanti mesti okey. Relaksssssss. Ahaks.

Aku takda baju raya lagi.

Oh oh jangan pelik. Normal scene every year untuk aku. Hahaha wallaweh. Aku redha jugak tahun ni kalau takde baju raya. Elleh, ingat aku tak mampu ke? *memang tak mampu pun T____T Entohlerr. For me, tahun ni aku pergi kedai nak beli baju raya, aku rasa takda semangat gila. Semua baju aku tengok tak cantik. Tak berkenan, ketat, jarang, blinkblink blablabla. Phewww padahal setiap tahun hang pakai centu tarak papun.

Itu dulu.

Sekarang ni, aku cari jubah plain yang takda sebarang manik, labuci, batu, bata, kayu etc. Haissss. Susah nau mau mencari. Zaman sekarang yang trendy sangat atau akhir zaman?

Ahhhh kusut pala. Ok sabar takda baju raya lagi. Kakak kakak aku cakap aku memilih. Hehe memang pun. Aku memilih sangat. Last aku yang tension.

Okbai. Aku penat nak taip ni. Maaf dipinta kalau ada salah dan silap. InsyaAllah next entry hari raya. HAHA kalau dan. Kalau takdan, sebulan laie la eh. Ampun!


No comments: