Assalamualaikum, have a nice iman. Hit me at shout box and I will hit you back. Let's start with Bismillah :D

May 31, 2013

Mood: Nak shopping tapi....

Assalamualaikum.

Hai ebelibadi. So yeah, macam mana cuti? I ok je, ada la pergi London... *cis* tapi I nak cakap yang sminggu ni dah 4 kali makan megi. Wuuuu rasa macam dah nak botak kepala kalau gini. Huhu. Tensi I tauu. Aceywah. Dahla asek nak makan Burger Bakar Abang Burn ja asyik tutup. Lagiiii I tensi.

So kita kena buat rawatan muka kalau taknak tensi. Haha. Manjakan diri sikit2. Alah, bukan susah pun kan kan kan? Haritu ada cuba mask dari bioglo. Erm, hasilnya.. biasa je kot. Kulitku tetap begitu, takkan flawless punya. HUHU tapi apa salahnya kalau cuba. Ken? 

Cuti ni aku teringin nak shopping online. Tapi bila aku tengok dompet, rasa cam nak nangis sorang2. Wuuu apakah? Aku kena tunggu jaapppppp ja lagi. Huh! Tapi bila bukak skolah ni kan, everything back to normal. Sebab tu aku tak sukaaa gila cuti nak habis. Rasa macam eh kejapppppnyaaaaaaaaaaaaa. Huaaaaaaaaaa.... tapi apakan daya. Dunia belaka...

Bukak ja stegram, rambang mata aku. Aku nak tu, nak ni macam !@#$%^&* tapi sobsss sedih ah. Permintaan ja banyak, tapi duitnya kontang... ok takpa, jangan sedih lagi. Life must go on. Suatu hari nanti pasti aku berjaya membuktikan kejayaan aku. Aminnnnnnn. Doakan ya :D

Kejayaan apa? HAHA biarlah rahsia. Alah, kata orang, hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih. Oleh itu mari kita buktikan ya puan-puan. Kita wanita lagi berjaya pada para tuan-tuan kan? HAHA ok jangan mengarut lagi. Apapun, entry pendek kali ni. Okpaiiii :D


No comments: