Assalamualaikum, have a nice iman. Hit me at shout box and I will hit you back. Let's start with Bismillah :D

Mar 28, 2013

Bisnes ;D Lol

Assalamualaikum.

Now sangat busy. *cewah. HAHA bukan bizi study ye. Budak ni memang tak sedar diri yang lagi berapa bulan ja nak PMR. Bizi sangat dengan bisnes dia tuh. Hmm. Sekarang ni kemain dah aku. HAHA. InsyaAllah, aku nak jadi usahawan. Doakan bisnes aku sukses wokeh? And and and... tolong like jap boleh? Plis... #Mukakesian ni. HAHA

TEKAN SINI YE ;)



Ok la tuh kan. Sebagai permualaan. :D InsyaAllah, tahun ni aku buat secara kecil-kecilan dulu. Kalau ada rezeki, nak buat online shop yang lebih besar. Then bukak butik sendiri. Butik Hijab Syaa. Awwhh. So cute. HAHA poyo sendiri. Btw, aku tak buat lagi perkhidmatan penghantaran. Cuma kalau ada yang nak, better keep dulu ye. Aku selalu buat by hand je. Aku takut lak barang tak sampai ke apa ke. Kan? Nanti awok jugak yang susah en en en.



Eceli macam-macam lagi barang. Boleh tengok kat FP aku ok. Then aku sekarang ni dok merangka macam-macam jenis barang lagi nih. Hmmm. Yang penting semuanya menutup aurat, berkualiti dan sangat besttt! HAHA. Aku takleh la nak 100% tumpukan kat bisnes aku ni. InsyaAllah tahun depan mungkin boleh. 

Tu je kot. Kalau ada apa-apa pertanyaan pasal produk aku, boleh PM kat Facebook ok? Jangan memalu!

Bye gais. Have a nice iman. Assalamualaikum :D

No comments: