Assalamualaikum, have a nice iman. Hit me at shout box and I will hit you back. Let's start with Bismillah :D

Nov 6, 2012

Penutup untuk tahun ni.

Assalamualaikum.

Semalam adalah the best day. Kami ada jamuan, makan kepci. Sedap tapi disebabkan masalah teknikal, terpaksa makan lambat. *eh bukan aku pedaje dah nasi lemak sebungkus? Abaikan --' Memang meriah. Meriahh sangat. Sangat? Really? Aku rasa macam biasa ja. Biasa sebab... censored!

Firstly, aku nak ucapkan selamat bercuti untuk classmates, schoolmates, hostelmates and everyone di SMKKians. Semoga cuti ni ada banyakkkk aktiviti untuk dibuat. Not like me :( Sokays, update blog lagi best kan? Kan? 

Then, aku nak ucap thanks bebanyak to someone yang menemani aku for this year. Thanks awok, selalu ada di sisi saya. Although aku ni jahat, aku sayang hang meh. Hang kan teman sedudukan aku lam kelas. So that haruslah aku sayang hang. Thanks again, Mekti.

Untuk hostel, thanks Haliza. You're such a good girl. Sepanjang setahun kita togeder, aku tau aku selalu buat masalah. Yeah, menyusahkan hang adalah hobi aku. Erm, aku gilooss sayang kat hang. Kita BFF kan? You selalu sabar bila I mengada. You selalu dengar bila I cerita. Sayang hang. Hope tahun depan kita bersama jugak :)

Classmates, Fatini, Nina, Syaza Bazilah, Aliah, Syaza Syafiqah, Aishi, Adani, Najihah, Anis, Najihah Idris, Nadiah, Bat, Alya, Mira, Sherah, dan semuaaa lah. Sori kalau ada yang terlupa mention. Sori if aku selalu menyusahkan hampa. Tau tau tau?

Lastly for someone.

                           

Lately kita selalu bergaduh. Benda kecik pun nak gaduh. And yes, walaupun main-main lama-lama jadi betul. M, sori selalu buat hang marah. Aku selalu kacau hang. Taktau kenapa. Seronok kot. Kadang-kadang tu hang pun selalu menaikkan kemarahan aku. Hmm, sokay lah. Kita dah berbaik kan?

Aku cuma nak cakap aku minta maaf sangat-sangat kat hang. Halalkan makan minum aku selama ni. Halalkan bihun sup yang hang selalu belanja aku tu. *nina pun. Hang baik sangat. Disebabkan hang baiklah aku selalu cari pasal dengan hang. Hope hang tak marah dah kan?   

Sincerely,
Me.

Assalamualaikum. Persaudaraan sesama Islam lebih kuat berbanding sama darah.

No comments: