Assalamualaikum, have a nice iman. Hit me at shout box and I will hit you back. Let's start with Bismillah :D

Jan 18, 2013

Tajdid niat study.

Assalamualaikum. 

Helloo bebeh. Sihat? HAHA lama tak berapdet bellog nih. Sorry iols is malas nak berapdet. So? How bout my tahun baru? Kinda good. Tapi kadang-kadang ja. Ada ja ujian dari Allah untuk aku yang tak berapa bersabar ni. Hmm :/ Harapnya I could strong than this. Aminnn.

Ok now I start studying and struggle for myself. Memang menyakitkan. Lots of homework, lots of presentation *walaupun ada 2 je* and lots of Twitter. EH? Aku ni jenis suka bertangguh. Memang macam tulah jadinya. Nevermind, azam tahun baru aku takkan aku lupakan. Aku akan berusaha siapkan semua tu. InsyaAllah.


So here. Perbaiki balik niat study nak semua A dalam exam. Tapi niat LILLAHITAALA. KERANA ALLAH. Semoga kita diredhai olehNya. 

Takda guna, study sampai lewat malam sebab struggle nak banyak A. Tapi tengok-tengok APTB. Tapi kalau berjaya, mungkin Allah tak redha. Ilmu yang Allah tak redha, boleh jadi ujian buat dia. Mana tau hanya untuk kali tu ja dia berjaya. Lepas tu dak dah. 

Dan for anyone yang kurang bernasib baik tapi berusaha sungguh-sungguh lillahitaala, dont worry. Takda di dunia, syurga mesti ada punya! 

Malas nak taip panjang-panjang. HAHA Kbye.

Assalamualaikum. Have a nice iman, insyaAllah :D

No comments: