Assalamualaikum, have a nice iman. Hit me at shout box and I will hit you back. Let's start with Bismillah :D

Dec 24, 2012

Alhamdulillah, sikit-sikit lama-lama jadi bukit.

Assalamualaikum :D

Apa khabar anta anti antum semua? Syukran, kalau sihat. Tu tandanya Allah masih panjangkan umur kita untuk beribadat kepadaNya. Lamaanya tak update, rasa rindu pulak. Nak cerita pot-pet-pot-pet macam selalu. HAHAHA *Awkward.

So, macam mana guys hari cuti? Best? I think this cuti is the best ever. Walaupun tak vacation oversea or what, aku rasa macam dekaattt sangat dengan 'DIA'. 'DIA' tu sapa? Haaa... inilah aku nak cerita. 'DIA'lah, kekasih awal dan akhir saya. 'DIA' is everything to me, to my life and hereafter. Kan dulu aku cakap aku nak berubah. Yess, I'm different. Eventhough bentuk muka, bentuk badan and anything adalah sama, tapi dari segi benda lain its different kot. Apa yang beza? Kena tunggu 2013 dululah.

I think baanyaakkk azam yang nak kena buat sepanjang 2013 ni. Contoh? I am a PMR candidate's next year, mungkin struggle habis-habisan kot. Then, ofkos be a better muslimah. Macam...


Terus terang cakap memang nak paakaaaiii sangat. Tapi apakan daya, sekolahku tidak benarkan . Sobbbss T___T Takpa, kalau takleh pakai kat sekolah, mungkin kat luar boleh pakai kan? InsyaAllah. Lagipun pakai purdah ni sunat. Lebih-lebih lagi zaman sekarang ni, baaanyakkk sangat maksiat yang tak diduga. 

Azam aku nak gembirakan mak ayah aku supaya depa tau, aku bukan saja cemerlang akademik, tapi cemerlang dlm ilmu agama jugak. How Im proud to be a better muslimah. Tapi kena ikhlaskan diri kerana Allah, insyaAllah hidup diberkati.

Dah malam sangat ni. Need to go. InsyaAllah ada jodoh jumpa lagi. Kbye :D

Assalamualaikum. Have a nice iman, insyaAllah :D

No comments: